Verkoopchallenge

Wanneer: Speculaaschallenge in oktober, oliebollenchallenge in december (beiden nog onder voorbehoud)
Gaan jouw winkelteam(s) de strijd aan met andere winkelteams uit andere delen van het land? Wie weet de meeste producten te verkopen?

De verkoopchallenge stimuleert jouw verkoopmedewerkers op een speelse wijze om met actieve verkoop aan de slag te gaan. Zij worden gemotiveerd om extra aandacht te besteden aan de presentatie, de proefplank en de directe verkoop. De verkoopchallenge wordt ondersteund met een pakket promotiematerialen zoals posters, flyers en digitale materialen voor gebruik op website en sociale media. Daarnaast spelen de medewerkers de bakkersquiz waarmee extra punten te verdienen zijn. Doordat de verkoop afgezet wordt tegen het aantal klanten zijn de kansen voor een kleine of grote winkel gelijk.

De eerstvolgende challenge is op dit moment nog niet gepland.

De verkoopchallenge van Vooruit met de Bakker:

Motiveert
medewerkers

Door te strijden tegen elkaar worden de medewerkers extra gemotiveerd om met presentatie, kennis en verkoop aan de slag te gaan op een speelse en laagdrempelige manier.

Verhoogt
de omzet

De omzet van het betreffende product of productgroep krijgt tijdens de challenge een extra boost.

Vergroot
de (Vak)kennis

Door het spelen van een bakkersquiz waarmee extra punten voor het team te verdienen zijn wordt (vak)kennis op een natuurlijke wijze vergroot.

Exclusieve prijs Vooruit met de Bakker verkoopchallenge basisdeelname voor 1 winkel: € 95,- (incl. 1 promotiepakket)

Extra kosten deelname filiaal inclusief promotiepakket: € 50,-
Placeholder

Bakeplus is een vooruitstrevende en vernieuwende importeur en groothandel voor zowel brood- en banketbakkerijen, ijsbereiders en overige producenten van foodproducten. ‘Samen succesvol’ is ons motto. Het traject Vooruit met de bakker past daar uitstekend bij.


Placeholder

De BakkerijMonitor is een benchmarktool en vergelijkt de omzetten, klantenaantallen etc. van verschillende vestigingen. Op basis hiervan wordt (gevraagd en ongevraagd) advies gegeven aan enkel de aanleverende bakkerijen. Ultieme doel moet zijn rendementsverbetering door te voeren binnen zowel de vestigingen maar ook de interne bakkerij.


Placeholder

Bakkerij Support ondersteunt en adviseert bakkerijen op het gebied van Marketing en Meer. Storytelling, assortimentsmanagement, winkelcoaching en (online & offline) promotie zijn de pijlers onder het bedrijf van Joep Gommans. Onder de naam bakkersonderzoek biedt Bakkerij Support een compleet en betaalbaar consumentenonderzoek aan.