De inschrijving voor het huidige traject Ken je klant is gesloten. Je kunt wel al je interesse kenbaar maken voor een volgend traject.

Vooruit met de Bakker: Ken je klant

Na deze module ken je de behoeftes van je klant en weet je welke verbeterpunten er zijn voor jouw organisatie. Je weet waar jouw klanten op straatniveau wonen en wat de gemiddelde besteding is. Je weet in welke straten en/of postcodes de meeste omzetpotentie ligt.
Tijdens de workshops maak je een actieplan onder begeleiding van Friso Berghuis en Joep Gommans om daadwerkelijk met deze gegevens aan de slag te gaan.
De module Ken je Klant bestaat uit de volgende onderdelen:

Klanten
herkomstanalyse

Een klantenherkomstanalyse op straatniveau inclusief bestedingspatroon. Reguliere waarde: € 350,-

Meer info over de klantenherkomstanalyse

Bakkers
onderzoek

Compleet consumentenonderzoek. Reguliere waarde: € 425,-

Meer info over Bakkersonderzoek

Workshops
Ken je klant

Workshops van 11.00 – 15.00 uur inclusief lunch. Locatie: Bakeplus Haaften.

Reguliere trajectprijs: € 775,-

Exclusieve prijs Vooruit met de Bakker inclusief workshops: € 595,-

Extra kosten deelname filiaal:

Reguliere prijs: € 250,00

Exclusieve prijs Vooruit met de Bakker extra filiaal: € 125,-

Placeholder

Bakeplus is een vooruitstrevende en vernieuwende importeur en groothandel voor zowel brood- en banketbakkerijen, ijsbereiders en overige producenten van foodproducten. ‘Samen succesvol’ is ons motto. Het traject Vooruit met de bakker past daar uitstekend bij.


Placeholder

De BakkerijMonitor is een benchmarktool en vergelijkt de omzetten, klantenaantallen etc. van verschillende vestigingen. Op basis hiervan wordt (gevraagd en ongevraagd) advies gegeven aan enkel de aanleverende bakkerijen. Ultieme doel moet zijn rendementsverbetering door te voeren binnen zowel de vestigingen maar ook de interne bakkerij.


Placeholder

Bakkerij Support ondersteunt en adviseert bakkerijen op het gebied van Marketing en Meer. Storytelling, assortimentsmanagement, winkelcoaching en (online & offline) promotie zijn de pijlers onder het bedrijf van Joep Gommans. Onder de naam bakkersonderzoek biedt Bakkerij Support een compleet en betaalbaar consumentenonderzoek aan.